Måndag 1 November

2010-11-01, 11:24:41 / Kategori: Allmänt
Tja. Nu har det gått ett tag sen senaste inlägget.
min design är ny, som ni kanske ser. Tack sötsyster.
Igår var ja en sväng till Ikea med Joel och hade även vägarna förbi skopunkten. Hittade några älsklingar, men fanns inte ett enda par i min storlek! :/ så det kändes surt. Men då kom jag hem med lite tätare plånbok, helt enkelt!
Idag hade jag tänkt ta vägarna förbi stan en sväng med Amanda.För att kolla om det finns något som faller mig i smaken. Men först måste jag plocka undan lite här, ser som vanligt ut som ett bombnedslag när jag inte varit här på ett tag!
Bara att gilla läget. Ibland önskar jag att Joel var lite mer pedant.. som jag.. okej.. jag erkänner!
nu ska jag röja undan här lite, sen ska jag klä på mig och fixa mig lite innan stan!
Ett problem bara..
jag saknar mitt bruna hår :/
va tycker ni?
nu. pussåkram
btw.. jag ser fortfarande att jag inte får in nå styckeindelningar i mina inlägg. hur ser det ut för er?

Linnea

allt i en enda röra! likadant på min blogg :@ irriterande! ska skicka bilder när du hade jättemörkt hår, hittade dom här på min dator ;D riktigt snyggt faktiskt! ;)



2010-11-01, 21:10:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?