it hurts

2011-06-08, 19:36:07 / Kategori: Allmänt

Jag avskyr att komma i andra hand, jag hatar att bli prioriterad sist. Jag avskyr att behöva tävla om dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig för mycket. Ibland avskyr jag att jag älskar dig så mycket. Vad enkelt livet vore om man slapp älska. Vad enkelt det vore att gå vidare i livet och bara leva. Om man inte skulle behöva älska skulle man heller inte behöva sörja på grund av kärlek. 

Kärlek är fint, världens finaste och härligaste känsla. Men ibland blir det bara för mycket och man behöver få andas. Jag behöver ha dig här, på sammagång som jag behöver vara ensam. På sammagång som jag känner mig mer ensam än någonsin, på sammagång som jag behöver det, på sammagång som jag behöver dig här.

Jag vill känna mig vädefull. Jag vill känna mig älskad och saknad. 
Min känsla går inte att beskriva. Nu tog det stopp.  



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?