Mör, som en köttbit.

2011-01-20, 16:28:57 / Kategori: Allmänt
Hallå.. ursäkta för min bloggtorka dessa dagar. Men nu ska jag ge mig på det här igen. 

Igår mådde jag uselt, kände mig som en riktigt klen idiot. Jag skulle och träna, å allt gick bara åt h-vete. Jag pallade inte ens springa fem minuter. Fattade inte vad som var fel, så en tår brast.

Alldeles nyss gjorde jag om ett försök.. och det gick tungt, men bättre iaf.. så jag tog igen och sprang som en maratonlöpare.. eller okej kanske inte. Men jag tog i. 

Nu känner jag mig helt mör i benen. hehe. Imorgon blir det ett sista träningspass innan helgen då jag verkligen ska försöka vila upp mig, för jag misstänker att det är de jag behöver :) Nog om det.

 Något kul då.. hm.. jag har bokat tid för tatuering!! Jag längtar som bara den. Funderar faktiskt på att smäcka dit två stycken när jag ändå är där, det tyckte i alla fall  tatueraren att jag skulle! hehe.
Men nej mina vänner, jag tänker inte säga vad :)) hehe!  

Något annat då, jag längtar jätte mycket tills jag ska bli moster igen till en liten goobit! 

äh, det blev ju bara skit av de här inlägget. 
Vi hörs.

Två jag just nu..

ja, jag sitter i köket ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?