En dag närmare helgen

2011-01-13, 20:04:45 / Kategori: Allmänt

Tjena tjena mittbena.

Jag sitter med träningsvärk i armarna, goosch va härligt !! :)

Fick som ni såg ett tips om att jag skulle prova använda en annan webbläsare för att kunna göra stycken, jag testar med vanliga Internet explorer.

Idag har det inte hänt något speciellt, varit i skolan och på ett studiebesök på mvc. Efter det for jag hem till pappa en sväng och sen blev det gymmet för hela slanten.
Tänkte köra dubbla pass idag också, men pga av mina dåliga matvanor så hade jag knappt fått i mig före de första passet, så jag stannade hemma och åt middag istället.
Jag ska försöka fara ut och springa ihelg istälelt :) Kan ju inte skada!

När jag kom hem och klev in i mitt rum så såg jag att mitt paket hade kommit, ytterligare 4 nya tröjor :) 2 basic tröjor, en stickad och en spetströja.


plus en likadan fast en grå


En spetströja med svart undertyg fram och baktill.


oj va bra kvalla det var här då, och ooj vad bigg den såg ut att vara.. xs faktiskt!!

Nu ska jag fortsätta skriva på min samhällsuppgift.

Seeya. Puss

Update; nu funkar det att göra stycken! :)


amanda

jo bara jag är där då!:)



2011-01-19, 06:52:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?