Torsdag 5 maj!

2011-05-05, 15:20:38 / Kategori: Allmänt
Jag har så himla mycket att se framemot just nu. Jag känner mig lycklig.

Det jag mest av allt ser framemot är min och brudarnas resa till Turkiet, och innan det ska vi vara i stockholm i några dagar för lite shopping och sådant trevligt.

Det kommer bli så jäkla grymt i Alanya. Jag och dem bästa en vecka med sol, bad och nöjen! Kan det bli ett bättre slut på skolan?

Efter det så kommer vi hem bruna och glada för att ta studenten! wohoo!!
Efter den helgen så är det inte många dagar kvar tills jag börjar jobba på barnintensiven på sunderby sjukhus under sommaren. Jag är så himla glad över att jag fått jobb dit. Jobba med små pluttar hela dagarna klingar absolut inget fel i mina öron.  Det kommer bli helt perfekt.
Om ni missat det så har jag praktik där just nu. Som ny så känner man sig alltid lite vilse. Men det blir bara bättre och bättre.

För tillfället har jag så himla mycket att vara tacksam över! Måste bara lära mig att vara det.

Men vi fortsätter på nedräkningen.. 18 dagar och 22 timmar kvar tills vi sätter oss på tåget till stockholm!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?