Tordag 25 november

2010-11-25, 14:49:00 / Kategori: Allmänt

Det kanske är dags att uppdatera här också!

I mitt liv händer mycket och ingenting just nu. Jag är i skolan, tränar, duschar, äter, sover, osvosv. Haha nej men så känns det ibland.
Jag känner mig leds och vill bara härifrån.. nejmen kanske inte ritkigt så heller. Men det är skitkallt ute, vi hade 28- grader i morse när jag vaknade. Kan ens dag bli mer förstörd lixom? :( Fel att bo någonstans vart vintern aldrig existerar.

Imorgon är jag praktisktaget ledig, ska bara på ett studiebesök klockan ett på psykiatrin! Sen vet jag helt ärligt inte om det blir att åka till luleå eller inte.. Återstår att se.

Jag ska snart börja bege mig för att träna, något vettigt på hela dagen typ.

Det här blev ett riktigt gnäll inlägg. Inte bra. Jag ska bättra mig när huvudvärken börjat avta.

Vi hörs när vi hörs, sötisar. okej?

Puss.
Du vet att jag hoppas!  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?