En bekännelse.

2010-10-13, 15:46:39 / Kategori: Allmänt
Jag ska berätta en sak. Min största rädsla, absolut största.
Det är senor och bråsk.
Förr var det inte alls lika hemskt, jag kunde äta felix färdiga köttbullar, jag kunde äta tunt stekt falukorv. Men vet ni hur jag går tillväga idag om jag sätts i en situation vart jag måste äta köttbullar? Jag har fått fobi, sån jävla fobi att jag praktiskt taget rensar mina köttbullar. Jag skär upp dem på mitten och kollar igenom, sen skär jag den även i mitten på det innan jag kan ta en bit, och ifall jag ser en vit sån där prick så skär jag bort den biten.

Jag har blivit alldeles för kräsen. Jag har aldrig pålägg på mina smörgåsar nåmer. Har jag nått så är det oftast ost och eller gurka, eller så har jag bara ett tunt lager med bregott. Det här har gått på tok för långt. Min pojkvän vill skicka mig till robinson bara för att han tror att jag skulle sitta hemma å äta fläsk framför tv:n efter att jag varit där.

Jag är nog bland dem mest kräsna människorna i världen.. Ibland undrar jag hur jag skulle äta ifall jag bodde i ett U-land. Då skulle jag säkert äta en hel köttbulle utan att gå igenom den med mikroskop.
Snart kommer inte jag att äta nått längre.
Så så är det med det. Ni som känner mig vet, men nu vet ni andra också! ;) så om ni vill bjuda mej på god mat, så bjud mej inte på.. köttbullar, korv, bacon, eller pålägg som skinka, varken kokt eller rökt eller stekt eller vafan det finns för skit. Men gärna en liten bit oxfilé skulle sitta fint.

Aja, ikväll ska jag och mysa hos Linnea med något gott framför tv:n.
Men innan det ska jag nog skicka iväg en beställning! ;) har hittat lite snyggt på nelly som skulle vara kul att ha!
Och absolut innan det så ska jag skriva om valets viktigaste fråga. Kul va?

Såhär vackert lät jag en dam på stranden göra mitt hår i Grekland en varm dag. Jag var så irriterad på allt hår som hängde för ansiktet, så. Vad tycker ni? Har ni någonsin haft en sån här tuff frisyr kanske?! nej, precis.. det var väl det jag tänkte. Men nackdelen var nog att jag brände hårbottnen. Så jag tog ur dem dagen efter tror jag det var? Fan att jag inte köpte en solhatt.....


Joel

Sötnos, du måste börja äta normalt!



2010-10-13, 20:33:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?