ett par jeansleggins rikare

2010-10-12, 16:57:13 / Kategori: Allmänt
och det gillas.

Var på stan med Linnea en sväng efter skolan och införskaffade mig ett par jeansleggins. Inte illa ;)
Det fick mig på bättre humör.
Men något annat som får mig deprimerad är snön, det blåsiga och kalla vädret. Jävla skit alltså.. Hate it. Ta mig härifrån förfan. Usch!!

Ikväll ska jag inte göra nånting, eller jag ska förresten kolla igenom mitt samhällsarbete som jag ska lämna in imorron. Sen ska jag lägga mig under täcket och töja ut mina jeanslegging..

I morgon börjar jag klockan åtta, och det ogillas. Men det är väl bara att gilla läget.

Nu ska jag börja dra mig härifrån.

Pussåkram


Jag älskar dig över allt annat! Du är det finaste som finns.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?