Fridaay, i love you!

2010-10-08, 17:36:44 / Kategori: Allmänt

Hej mina små läsare!
Ursäkta för att jag inte hörde av mig igår.
Men igår fyllde jag 19 år, och på kvällen hoppade jag på tåget och for till Joel!
Idag har jag varit till frissan och spenderat pengar!! :O
Klippt mig lite och slingade kaluffsen. Färgen blev toppen, tummen upp! Sedan tog jag en sväng in på stadium för att mest troligt köpa en jacka jag kollat på, och såklart hade dem inte min storlek. Men det kan ju faktiskt hända att dem har fler ex i min storlek så ska förbi där imorron också!

Ikväll, ja vad händer ikväll.. Ikväll ska jag umgås med Joel, vi ska väl se idol och äta något gott till middag!
Men först tänker jag duscha... Åsså tänkte jag bjuda er på en låt.. blir det bra tro?



Denna är skitbra, så säg inget annat!! ;)

Ha en bra fredagkväll alla där ute. Puss

Linnea

skitbra, mm..



2010-10-08, 18:12:04 URL: http://annaalinneaan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?