Godmorgon sverige

2010-10-16, 12:11:31 / Kategori: Allmänt

Eller godmorgon och godmorgon..
Jag har hunnit vara på dollar store med mamma redan. Där vart jag faktiskt utförde dagens goda gärning.
Vi stod i kassan, och framför oss stod en liten tjej som hade tappat sin tia, och det var hennes tur att betala. Hon stod på alla fyra och försökte leta den under kassan. Mamma frågade henne vad hon letade efter och då sa hon att hon tappat sin guldpeng.
Då tog jag upp en tia från min ficka och gav till henne, stackarn! Tack sa hon och log så där gulligt!

Aja nog om det.
Idag vet jag inte vilket humör jag är på egentligen. Det växlar lite upp och ner.
Men det är väl bestämt att jag ska umgås med Linnea och dem ikväll. Så det får väl bli så. Men jag ska se till att det blir en lugn kväll.

Jag ska sitta här och kolla runt lite, och sen ska jag duscha och fixa mig lite smått.

Vi hörs säkert senare :)

En bild på vackra Chania kusten.


pussåkram!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?