I'm so sorry.

2010-10-21, 18:18:47 / Kategori: Allmänt
Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen här. Men jag har haft fullt upp hela veckan. Så nu tänkte jag ta och skriva av mig lite här.

Imåndags började min praktik. Jag är på gemensammottagning på sjukhuset. Helt okej där :)
Jag har inte träffat min gullegris Joel på två veckor. Och nu börjar jag känna lite abstinens, nämnligen Joel-abstinens. Han säger sig känna likadant.
Så imorgon åker jag till honom och stannar helgen, och det kommer bli helt underbart.
Undras om vi kanske ska gå och se någon bio eller om vi bara ska vara hemma och ta hand om varann. Jag behöver verkligen honom nu. Så jag längtar så jag håller på att dö, hehe! :D

Men nu måste jag kila.
Jag kommer att hålla er uppdaterade under helgen. jag lovar!
Pussåkram <3







Eller kan någon, tror du? : )



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?