inte min dag, idag!

2010-10-15, 17:45:56 / Kategori: Allmänt

Jag känner att det här verkligen inte är min dag. Jag känner mig så himla nere, så långt ner på bottnen man bara kan komma.
Jag är på pissdåligt humör. Ena stunden kan jag vara på bra humör, å nästa sekund så sitter jag djupt i mina egna tankar.
Det finns bara en sak jag egentligen behöver nu. Men det går inte. Inte nu.
Jag hoppas på sätt å vis att den här helgen blir lång, men på ett annat sätt vill jag bara att den ska rusa iväg. Det finns både bra och dåliga saker med att det börjar en ny vecka på måndag. 

Jag har huvudvärk så jag hålller på att avlida. Ska gå och köpa popcorn eller något gott till Idol. Sen ska jag gosa mig ner under täcket och skita i omvärlden.

Jag saknar dig. Jag saknar dig.
Jag saknar dig. Jag saknar dig.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?