Lördag 23 Oktober.

2010-10-23, 12:55:00 / Kategori: Allmänt
Godmorgon.. eller Goddag!
Sitter här och ser ut som spöket själv!
Jag har vaknat redan första gången vid 6 i morse. Gissar att det var för att jag är rädd att försova mig till praktiken. Men sen somnade jag om och vaknade om på nytt vid 10. Vilket var lite bättre.
Vad händer idag då?
Ja, vad som händer och sker får vi la se. Men skulle tro att jag och Joel ska och kika efter en ny dator åt mig :)
Sedan ska vi väl och handla nå mat så vi kan tillaga lite middag senare. Men vad ska vi äta? Förslag på något gott?
Något mer har jag faktiskt inte att informera er om just nu. Men vi hörs senare för nu ska jag gå och göra mig i ordning för en lördag.
Lagomt seriösa jag just nu!

puss puss!

btw.. för mig ser det ut som att jag skrivit hela inlägget utan stycken. hur ser det ut för er?


Jag

Ser likadant som dig, utan stycken!



Söt bild! puss



2010-10-23, 18:55:37 URL: http://annaalinneaan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?