Måndag 25 Oktober

2010-10-25, 19:38:26 / Kategori: Allmänt

Tjabbatjenahallå!

Hur står det till med er idag? Jag har huvudvärk till tusen och håller på att avlida.. okej.. kanske inte direkt avlida.. men nästan.

Idag har jag först varit på praktik och efter det for jag och Linnea och tränade. Mycket härligt efteråt.

Nu planerar jag att hoppa in i duschen, och imorgon åker jag tillbaka till Luleå över dagen. Ska på universitetet och en sväng på stan. Men tänker även se till att det finns över lite tid till att träffa Joel en sväng! :)

Min helg däremot har varit väldigt lugn och skön, jag har bara varit. Det finns verkligen inget skönare än det.
Nu måste jag börja bege mig. Men vi hörs imorgon?

Pussåkram!


En glad bild. hehehehehh..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?