Nya tag i en ny blogg.

2010-10-04, 14:50:12 / Kategori: Allmänt
Tja! I'm back.. igen. Vi ger det ett försök.
Jag anser att det inte har hänt så mycket i mitt liv så jag har inte haft så mycket att skriva om. Men nu börjar vi om, sötnosar!
Det har hänt en del sen sist. Jag har införskaffat mig ett körkort, och jag har varit ute och rest. Det kanske ni redan visste, minns inte riktigt hur långt jag hann på devote.se.
Men nu har jag iaf bytt sida, och det känns prima!
Så jag ska börja om nu med mitt bloggande.

Jag ska börja med att försöka få iordning här åsså ska jag sedan informera er lite om de senaste nytt i mitt händelserika liv. Låter det bra eller?

Nu ska jag ta och skirva ut lite reklam om att jag finns här ;) åsså hörs vi senare?

Puss!
/ Isabelle




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?