på mindre än någon tuseldels sekund

2010-10-11, 21:31:23 / Kategori: Allmänt
Jag vet inte riktigt vad som hände. Men jag tappade fotfästet, och nu känns det som att jag är uppe i luften och svävar. På mindre än en tuseldels sekund så blev allt plötsligt mycket sämre.

Jag försökte ändå fara och träna, jag orkade inte prestera lika bra som annars. Varken psykiskt eller fysiskt. Tror till råga på allt att jag är påväg att bli förkyld. Toppen va?
Jag är verkligen inte på humör, och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen och ifall jag tråkar ut er.

Men.. imorgon ska vi tillbaka till dietisten och väga oss å prata lite. Blir nog bra. Plus att vi bara har svenska så det blir en lugn dag. Det behöver jag.

Min helg har varit bra, som alla andra helger i Luleå. Ångrar att jag överhuvudtaget åkte där ifrån.
Jag införskaffade mig igår ett bar nya sneakers, ett bar björnborg blev det. Aldrig fel!

Nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n och vänta tills jag somnar.

Godnatt <3 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?