Tisdag 5 oktorber..

2010-10-06, 12:44:26 / Kategori: Allmänt

En väldigt lugn dag. Har varit med mina brudar och vägt oss, och det såg väl.. okej ut. inte värre än förra veckan med andra ord! :) Sedan for vi och käkade lite lunch, och efter det hade vi svenska.
Jag funderar starkt på om jag ska fara och träna idag, om jag har krafter dvs. Ska höra efter lite med Linnea :)

Ja. Vad har hänt i mitt liv sen sist då.
Den 3 september så hoppade jag, min älskling och ett annat par vid namn Emma och Johan på flyget till Kreta. Vi stannade en helt underbar vecka i värmen, och jag längtar varje dag tillbaka. Vi bodde på ett helt underbart hotell, jätte fin strand och en väldigt härlig pool.. och på köpet fanns där en väldigt snygg och ödmjuk pappa som var rolig att kolla på :D

Utsikten från vår balkong
 Utsikt från vår balkong.

Jag, Joel, Johan och Emma delade faktiskt balkong. Vi hade varsitt fräscht rum med gemensam stooor balkong. Så varje gång vi kom hem till hotellet så möttes vi i mitten av balkongen och satt å snackade skit!

Det här är vår underbara pool.
Vår underbara pool.

Det var ytterst skönt att ligga och skvalpa på vattnet, och när det blev för hett var det bara att vända sig om och så wiipps.. så var du under vatten ytan.. Eller så kunde man också bli islängd helt utan vilja, med både handduk och skor på fötterna.. Med andra ord.. Det fanns olika alternativ, vare sig jag vela det eller ej.

Våran väg ner till stranden..


Från vårat poolområde så gick det en liten väg direkt ner till stranden. Helt underbart fint! Ta mig tillbaka dit!!






Hela hotellområdet bestod nästan av grönområden, buskar, träd, palmer och blommor! Helt jävla amazing..

Sådär, nu har ni fått se lite av hur vårat hotellområde såg ut. Vi avslutar med en fin bild på min kära.



Mer om vad vi gjort och så kommer senare. Orkar inte berätta allt på engång.

Observera att det här inlägget skulle upp igår.. Så idag är det inte Tisdag och det är inte 5 oktober, för idag är det Onsdag och 6 oktober... tänkte bara så ni inte blir förvirrade :D

Jag ska gå och byta om och sedan göra mig redo för ett träningspass.

Puss <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?