Tordag 14 oktober.

2010-10-14, 15:44:01 / Kategori: Allmänt

Hejhej hallå!
Jag kom hem från sjukhuset för ett tag sen. Vi var på studiebesök på akuten och iva! Vi tog även vägarna förbi och kollade på ambulanserna och pratade lite med ambulanspersonalen. Jag är splittrad, så extremt jäkla spittrad. Jag vet inte vad jag vill bli nåmer, innan visste jag det nästan helt säkert. Nu är jag tillbaka på ruta ett. Jag fick vara med och uppleva nya saker, och jag blev intresserad. kanske det skulle vara något för mig? Det är något jag bör ta reda på. Det är något jag snart måste veta. För jag sticker kanske iväg direkt efter skolan till Umeå universitet, och då är det en fördel om man vet vad man vill bli?

Jag är splittrad och upprörd över annat också. Jag får inte åka och umgås med min sötnos ihelg :( buhuuu, vilka hemska vänner jag har. Dem tänker bara på att dem vill ha med mej ut, inte vad jag egentligen mår bäst av !! :( Fan för er....
Nämen seriöst... Dem vill ha med mej på harrys ihelg.. och jag har väl inte så mkt att säga till om, eller?

Nog om det.

Jag måste bara säga att hag saknar alla mysa kvällar från Grekland. Jag saknar den där lilla frossan jag kunde känna efter att ha varit i solen hela dagen. Jag saknar Grekland. Jag saknar allt! Jag önskar att jag var där nu. önskar, önskar, önskar!!


Munnen full med chips..




Tugga, tugga, tugga! Lite får man ju bjuda på sig själv.




En väldigt nöjd Isabelle.
Orkade dock inte vända bilden..

Nu ska jag se till att göra lite nytta här.
Vi hörs strax.
Pussåkram


alexandra

hehehehehe, söt!



2010-10-14, 18:07:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?