att det ska vara så svårt att...

2010-10-09, 18:00:44 / Kategori: Allmänt

komma på en bra rubrik? ....

Tjena mina babes!

Jag försöker så gott det går med uppdateringen här.. duger den?

Idag var jag och Joel in på stadium och köpte jackan som faktiskt fanns i min storlek idag, plus att jag köpte en ny mössa! Jag är för tillfället väldigt nöjd, men det håller väl bara tills jag hittar någon snyggare. Jag känner mig själv.. tyvärr!

Jag känner verkligen att jag har satt sprätt på pengar sen igår, typ 2000 kr fattigare på en dag bara. ;b men tack och lov är det inte likadant varje helg ;)

Idag ska vi gå på bio, hämnden tror jag den heter! :) Då ska jag köpa en stor popcorn och sådana där goda biochips nivet? Men innan det så ska jag hoppa i duschen och fixa mig lite åsså ska vi äta middag. Tacos hade vi tänkt oss idag! ;) inte illa.


dåliga och fula bilder, javet!
Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?