Godmorgon!

2011-01-07, 12:23:03 / Kategori: Allmänt
Egentligen skulle jag börja jobba om 45 minuter. Men jag kände redan igår vid slutet på min arbetsdag att jag hade ont i halsen, huvudvärk och allmänt trött och seg. Vaknade upp imorse med huvudvärk och hosta, och inte bara det. Har även riktigt riktigt ont i ryggen, som strålar ut mot benen. Så det måste kollas upp vad det kan vara, inte ens tjugofyllda år och redan ryggproblem, CHECK! 
Det var egentligen meningen att jag skulle jobba hela helgen, men nu går inte det. Så jag ska stanna hemma och vila upp mig så jag är någorlunda frisk när skolan börjar.
Trist med tanke på att jag tappar några tusen lappar, men det är bara att gilla läget.
Förövrigt så händer det inget kul i mitt liv just nu. Jag saknar träningen som bara den och längtar tills jag får komma igång med den igen. Har inte tränat på riktigt sen jul. Så jag har med andra ord legat sjuk hela lovet.
Men nu ska jag roa mig med något annat.
pussåkram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?