I gång med träningen igen, CHECK!

2011-01-11, 20:39:28 / Kategori: Allmänt
Godkväll!

Förtillfället så ligger jag och camar med Joel, haha! Det är såå kuul!!
Som jag tidigare sa så har jag längtat efter att få träna, och idag fick jag äntligen inviga det! Jag säger bara oj, vad skönt det var. Jag hade knappt ätit på hela dagen och körde på tok för hårt, så jag började må lite illa. Men körde vidare iaf, och det försvann.
Efter träningen så gick jag ut och promenerade med syster, ca 3,5 km. Så nu känner jag mig hyfsat duktig.
Imorgon blir det skola, och efter det ska jag fara och träna, senare på kvällen blir det en löprunda.
En bild på vad jag gör just nu, och vad jag kommer fortsätta göra tills jag stänger mina blå.
När ni ändå tittar på den värdelösa bilden så kan ni ju spana in mina nya lila sängkläder ;) Lila och rosa är nog de härligaste färgerna som finns! Love it.
Nu tänker jag snoka runt lite på fb och sådant. Jag hör av mig i morgon!



Om du visste hur mycket du betyder för mig älskling, du gör min dag! Utan dig är jag inte hel <3


update, jag fattar inte vad det är för fel när det inte går att göra styckeindelningar?! Det går bara att göra på vissa ställen!! hjääälp mig. Detta gör mig knäpp.. Jag skriver inte som ett cp egentligen.. Lovar..

Linnea Nilsson

det blir likadant för mig, går inte att göra styckerindelningar! fattar inte, störande är det iallafall. :(



2011-01-11, 22:03:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?