Onsdag 12 januari klockan 20:22!

2011-01-12, 20:22:44 / Kategori: Allmänt
Jag är riktigt trött i både kropp och knopp.
Jag har tränat två pass idag, skönt var det verkligen, men tungt också!
Dagen började med att jag for upp till skolan, direkt efter det så for jag på gymmet med Alexandra. Sprang på löpbandet och körde lite styrka. Hann bara komma hem och varva ner några minuter, sen drog jag ut på en löprunda med syster. Shit vad skönt det kändes i kroppen efteråt, kände mig helt mör! hehe.
Jag har alldeles nyss skrivit lite på ett samhällsarbete.
Nu är det absolut inte mycket kvar i skolan innan vi står där med våra vita mössor! Men jag känner mig faktiskt lite vilse och osäker för att komma ut i "vuxenlivet", när jag känner mig allt förutom just vuxen.
Men det ordnar sig nog, inte sant?
Imorgon blir det åter igen träning och jag ser redan framemot det! Damn I love it.
Det blev inte en jag-just-nu bild för jag ser helt knäpp ut.
Skriver senare eller imorgon!
Pusspåer.
; hatar fortfarande att det inte går att göra styckeindelningar!!!!!

madde

För mig gick det inte att göra styckeindelningar heller och det var på grund av att jag använde Google Chrome som webbläsare, mailade och frågade blogg.se och dem sa att flera har det problemet och att dem rekommenderar Firefox. Det är kanske samma sak för dig? :)



2011-01-12, 22:53:30 URL: http://madelensandberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?