Tisdag 11 januari

2011-01-11, 12:06:00 / Kategori: Allmänt

Jag börjar med att säga att jag tycker det är svårt att veta hur jag ska börja ett inlägg.. haha..
aja..

Men hallå bloggen.. hehe

Jag ska strax börja bege mig upp till skolan, eller strax å strax, om en timma.. Idag börjar allvaret igen. Nice.
Vi har bara en timma svenska, sen så ska jag bege mig till gymmet för lite träning, som jag har längtat.

Jag har varit sjuk exakt hela lovet och nu börjar jag känna mig piggare igen, så nu ska jag börja om med träningen. Nu taggar vi beachen 2011!! WOOHOO..

Jag uppdaterar bättre senare från min egna dator så kommer de upp lite bilder också.

Jag ska faktiskt börja blogga på allvar nu. Kul ju!

PUSSS



nu har vi börjat söka nya resor... hitills verkar det som att jag har två resor att planera dem närmaste månaderna!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?